Tuesday, October 31, 2006

Kan du riste på di?

Elise og Anders ledet oss igjennom en tenåringshappening i Volda. Vår første teamuke fra Skien i år. Vi hadde en travel uke, med masse morro, gode middager og gode samtaler, med hverandre og kids fra bygda. Jeg fikk møte mine gode venner i Symrevegen, fikk bo med familien til ei av studentene, og fikk vært på en punk rock konsert og fikk kjenne på konsert feelingen igjen. Som i gamle dager..


Ragnhild, Ane og Helene..fikk samlet godjentene og fikk være med de, klemme de, høre om livets ve og vel. Det var en utrolig herlig uke, og utrolig herlig å komme hjem til Skien og til mine kjære samboere og studenter. Nå er det bare tre dager til London! Til Starbucks og kvalitetstid med "huset". Billige billetter på Rynair;) Ta vare! Jeg vil slappe av og bare gjøre ingenting. Har opplevd så masse de siste ukene, kan bare ikke fatte det, så skal bli godt å bare sitte ned og tenke og gjøre ingenting. Skal ta med meg ei god bok og papir for tankekart..

Her har du gutta i Sunday Rocket!

5 comments:

Paul Andreas said...

Snø. Yeah!

Ta vare i London, på deg og de to andre. Blir fett.

Yeah.

-pølle

Janelle said...

oi so cool that you met those wonderful girls! Glad to hear your time in volda and all was good. And now you're prolly on the way to england... I will be back in england on sunday. Ekki and i are in scotland right now. God is good

Inger said...

halla du!
ei som går her er nabo eller noe med noen som jobber på basen. men nå har jeg seff glemt hva de heter da.. så da er jo denne her litt meningsløs.. :p var non voksne folk som har ei datter som er like gammel som meg omtrent eller kanskje litt til og en unge til tror jeg.. hehe.. det skjønte du vel hvem var.. hehe..
snakkes!

Marianne said...

Bra tur til London?
Gleder meg til å se deg igjen;) Du e knall

ane said...

åå, så kjekt å se bilder!!:) var så godt å ha deg her. virkelig. du er mer enn gull verdt. nå kommer jeg å klemmer deg i skien om ikke så alt for lenge...klem!