Thursday, June 21, 2007

Sommeruke i Skien

Sommeren har begynt for min del...og vi jentene hadde en kveld før de reiste med reker og stas, og gode ord til hverandre. Mye tårer, mye latter og mye snakk. Tusen takk damer!! Jeg er veldig glad for dere to.


Hjerte isbit..Og hula hula pynt=sommer med Kristin;)







På fargerike og henter tepperenser..og de som lurer på ka det skulle brukes til, kan spørre. Fikk god trening og så resultater. Anbefales til folk med skitne gulvtepper.






På jobb..Slik skal det gjøres..først sprute såpe, så suge det opp igjen..

Her er min personlige sjåfør. Ho vet å kjøre, men vet ikke hvor og klager på min kartlesing..da klager jeg videre til gule.sider. Det er ikke lett å skjønne ka som står på de sidene der. Vi klarte å bruke en halvtime på å finne en plass som det stod at vi skulle bruke 7min på. Ikke skjønner jeg. g vi måtte ringe lokalbekjente for å forklare veien. Enten så er vi litt dumme, eller så tar gule sider feil!
Vi venter på flere studenter..og ringer de vi vet om, så tips oss om du vet noen som tenker på å ta en DTS da! Er på jobb til søndag..eller iallefall tilgjengelig;)

8 comments:

Marianne said...

Å skjønne damer;) dere e absolutt flinke... tepperenser hadde kansje ikke vært dumt i vår leilighet? dyrt?

Du e en god venn Kristin og eg e kjempe gla i deg!

Kristin, said...

Selve leia av renseren kostet 75, men såpa kosta 220 pr. flaske, for 40m2;)
Eller 174..

lyndee james said...

jeg savner dere masse!! veldig gla i deg ogsaa. lit trist uten deg.

Anonymous said...

hehe- vakre oss..:) takk for mange gode minner denne uka!!

Anonymous said...

PS: eg like deg

ps2: fantastisk film me netopp såg..

ps3: håpe det går bra ang pnting av flasker! at du finne fram! hehe.. neida, eg har stor tro på deg! kanskje ikkje når det gjelde stedsans, men på så veldig mange andre ting!

love ya

Princess Of God said...

kristin...savner deg! prøvde å ringe deg to kvelder her tidligere i uka men uten hell, de siste dagene har bare sust unna. sorry at jeg ikke har fått ringt deg, lei for det. savner deg og trenger deg...gla i deg er jeg og...
smask

Princess Of God said...

å fine damer er dere absolutt...skulle så gjerne ha vært der, men hjertet kallte...
har fått tenkt, skrevet og grini litt i det siste...både godt og vondt, men såvisst helbredende!
love

Anonymous said...

Eg og vil ha oransj støvsugelignende ting!