Wednesday, July 25, 2007

Hurra for Kristin!! Navndag og fridag på samme dag, er verdt å feire. Inviterte venner og familie..dvs. mine to kjære søstre, serverte de herligste retter:)


Senere på kvelden fikk Inger og jeg..de hardt arbeidede søstrene litt ny energi. Det gikk utover kjellerstua. Vi dro av listene og rev av tapeten..og skrapet av restene. Jadda, nå blir nok far glad når han kommer hjem fra ferie! En erfaring rikere. Og må jo si at det står igjen litt jobb til han også da. Så vi deler med alle som trenger noe å henge fingrene i!!

Og det skal nevnes..i dag var det sol og vind på samme tid, så jeg har fått klippet plenen i dag også!! Takk til sola!

5 comments:

Princess Of God said...

flinka! super dama....
du er diggbar!

Inger said...

synes kanskje vi ser litt VEL sjokka ut, når du ser oss sånn samla.. like: what the flip are we doing! :O

Kristin, said...

"jeg skulle ønske dere ville tåle litt galskap av meg! Ja, dere får tåle det!"
2.kor.11,1:)

Princess Of God said...

hjemme i vestby...men imårra tidlig reiser jeg til Tunisia!!!
weee....unbelieveable!

Marianne said...

Hei..min mobb varer så lenge den ikke brukes...men den virker jo akkurat ikke da. Livet er faktisk herlig, bare sol her. Men eg savner deg! blir godt å høre stemmen din igjen.kos deg