Thursday, January 17, 2008

Vaasa, Finland...

På teamtur til Finland. Vi reiste fra Skien i god tro, fikk mer tro i løpet av reisen med en bil som fikk ett flatt batteri, snille mennesker dukket opp, og jammen kom vi fram mye fortere enn vi hadde regnet med! Vi har fullt program. Masse skoletimer, 15-20 skoletimer for de virkelig nysgjerrige på hva masse er, vi har middagsbesøk hver ettermiddag-digg mat og vi bor hos en fantastisk familie. Vi var på unge-voksne-samling i går, prekte og spilte og ba. Her er Peder med gitargutta i full sving. Jeg holdt meg mer på stolsetet;)
Og dette er huset til de vi bor hos..har liksom sammenlignet huset vi bor i og det huset Estlandsteamet bor i, og de tar kanskje førsteplassen i utseende, men vi med innsiden og det som fyller det!! De er fantastisk gjestfrie her. Mat og frukt og kaffe hele dagen om jeg vil..

Finsker er ikke så glad i å bli avbildet, men om jeg finner en finske som vil bli tatt bilde av, skal jeg jammen presentere deg for personen!
Teamet er flinke, tror de har det bra;) Og jeg har stor tro på at vi får bety en forskjell for folk her. Både gjennom å være med folk og det vi underviser. Tjo og hopp, det er topp.

No comments: