Thursday, November 24, 2011

Jeg liker når det skjer noe..

Happy Thanksgiving!!
Vi er så heldige når vi jobber i en internasjonal organisasjon så kan vi feire den amerikanske Thanksgiving...men mat til alle, familietid og mye lyd:)  

I dag vil jeg takke for min herlige familie, for gode venner, trygt land jeg får bo i, for god helse, meningsfull jobb, støttenettverk, for fantastiske tantebarn, for god mat, dyktige folk rundt meg-som jeg kan lære av, teknologien slik at jeg kan holde kontakt med folk her og der. Jeg er takknemlig for at Jesus fant meg, og vil ha meg, at jeg får være nær ham. Og at Han lærer meg den veien jeg skal gå. Takk til Gud for alt Han er

Happy thanksgiving...give thanks to the Lord:)
Og ikke nok med at det var feststemning i kjellern hos oss...vi hørte reindyrenes bjeller, og kjelken på taket..det suset i vinden, barnesskrik og julelysene i byen var plutselig tent, og guess what...!!?

"Santa Claus was coming to town" i  kveld. De stod på taket over kontoret..alle barna ropte på "Julenissen" og da dukket de opp..og brannvesenet kom og hjalp de ned:) Gløgg og pepperkaker og torget fullt av folk!! Nattåpent i butikkene og god stemning.   

No comments: