Wednesday, April 03, 2013

God påske!

Påskehelgen ble i år i Norge, og tilbake til Skei, hvor jeg i mine ungdomsår brukte å reise på påskeleir. Men i år reiste jeg opp med Ingelin og Maria på hyttetur.
Og vi gikk milevis på ski de to dagene vi hadde til rådighet, og spiste kvikk lunsj til den store gullmedalje!  

Her fikk vi en nordmann til å ta bilde av oss tre svenske på tur...turister;) Og Skeikampen i bakgrunnen der!
Solveggen på ei seter det oppe. Vi lot svensken prate..og vi fikk sitte ved et av bygningene på setra. Utrolig morsomt å se hvor hyggelige nordmenn kan være mot svensker!
Skisporene var perfekte, solen var varm, vinden kald. Utsikten og naturen - helt nydelig!! Norge er et vakkert land. 
Takknemlig etter dager sammen med venninner og faren til Ingelin og hans fru og søster. De var utrolig gjestfrie og stelte i stand de beste retter og plasser for oss å bo. Og mine ski har aldri blitt stelt med på profesjonelt vis før denne helgen. Det var glider og smørning. Og jammen meg gjorde det susen. Så både jeg og skiene var glad!

No comments: