Monday, January 12, 2015

Velkommen 2015!

Happy New Year! Velkommen 2015.
I år startet jeg året i Gøteborg med Mario.
Og fikk se det vakreste by-fyrverkeri jeg har sett på lenge.

Takknemlig for 2014, for alle møtepunktene jeg har hatt med gamle og nye venner, reiser og oppdagelser, åpenbaringer og avsløringer.

Og takknemlig for min familie! Fikk se de fleste av dem i jula, og det er en stor styrke og ha de nærmeste nære. Spesielt i disse dager som det skjer så mye rart rundt om. Så utrolig takknemlig.
 
Det nye året byr på mye nytt og spennende!
Både på jobb og privat. Tror Restenäs kommer til å vokse dypere i år, for å kunne bygge et sterkere grunnlag for hva som kommer fremover. Tror at Jesus kommer til å være tydeligere enn før og at vi vil se flere som reiser ut med styrke og mot i ulike samfunnsområder og misjonsfelt;)

Privat har jeg tro på nye venner, vekst i menigheten i Gøteborg. Det er veldig spenennde tider der med mange nye nysgjerrige mennesker.
Jeg har tro på nye oppdagelser i mitt kall og tjeneste. Håper å få oppleve mer tjeneste blant fattige og sjuke for å se om mine neste steg ligger i det å strekke ut hånden til de.

Vil også se flere av mine venner rundt om i 2015. Venner er og blir viktig for meg!
Og med Mario håper jeg at vi bare kommer til å vokse nærmere hverandre så at vi kan bygge noe trygt og godt for fremtiden sammen.

Godt nyttår fra oss på svenskesiden av Oslofjorden!



No comments: