Sunday, June 25, 2006


Hei og hallo!! En ny verden har åpnet seg for meg, med blog. Så da tenkte jeg jo at dere kan få litt innblikk i min verden også!
I dag er det søndag, en god dag og hvile på. Jeg har akkurat gjort meg ferdig med min sommeruke i Ungdom i Oppdag, og skal til med sommerjobben i hjemmesykepleien i Skien i mårra.
Må jo nevne at jeg har vært en tur i Etiopia i vår også, og at jeg blir mer og mer glad i kultur, møte mennesker, å dele livet og troa mi, og hjertet mitt og livet mitt får en større mening. Og tankene og drømmene mine utvides og utvikles. Jeg liker å tenke på livet. Liker å snakke med mennesker. Og jeg liker å finne ut hva som er i hjertene til folk. Jeg blir bare mer og mer glad i familien min, vennene mine og det Gud har lagt i meg. Vi har alle mye godt i vente, og jeg gleder meg for hver dag til å se hvordan hver dag blir viktig for fremtiden, og valgene vi tar som blir avgjørende for livet vårt. Jeg er for forandring, og har i år fått se store forandringer i enkeltmenneskers liv, og jeg er facinert. At mennesker er villige til å bli forandret, og er ydmyke slik at utfordringer i møte med andre mennesker gjør at de forandres. Men ja, i dag er det søndag, og jeg skal slappe av. Nyt dagen, og nyt livet.

3 comments:

Inger said...

tadaaa! fant deg!! ;) græbbis med blog da lille venn..! :p

Botswana in our hearts said...

wwwwwwwwwwwww? hehe..:D digg å snakka m deg i telefonen!jeg digger, digger, digger, digger deg!

ane said...

for ei herlig jente! for en skaper!