Monday, February 26, 2007

Sør-norge snør inne..

Mens jeg koser meg med sparkføre og vinterferie!!
Søster'n har hatt vinterferie, så vi endte opp sammen hos mor og far i helgen. Herlig med hjemmehelg.

I kveld skal jeg prøve å komme meg over til Bergen i løpet av natten, til bror og samboeren. Satser på at det slutter og snø og at alt hjerter kan glede seg. Selv om jeg syntes det hørtes ganske gøy ut å jobbe i hjemmesykepleien i Kristiansomerådet og kunen få cruise rundt på snøscooter, men det er vel kipt for de som ikke syntes det er så kjekt med snø..vi er jo aldri helt fornøyd med været er vi vel?
Syntes det er digg å være hjemme jeg. Varmt i stua, og peis, og tv, og god seng, og god mat, og dataen da;)

9 comments:

Anonymous said...

så fine dere er!!:)

Inger said...

halo balo!
må nesten nevne at du har noen skrivefeil rundtomkring hjemmesykepleien på sørlandet altså.. :P
veldig koslig å ha ferie med deg lille venn! :D
snakkes innmari plussli

Paul Andreas said...

Ha det fett i Bergen!
Er det snø i Bergen?
Er jernbanen fortsatt stengt?

Kristin, said...

Er kommet til Bergen, og bergensbanen åpnet rett før jeg reiste i natt. Så skulle egentlig sovet godt i natt..men ja, her er det fint. Ingen snø, ingen regn -bare sol!

Botswana in our hearts said...

helllooking beautiful!! du er savnet av elisabet!love

Marianne said...

Gleder meg til du kommer på besøk til meg! Det blir knasande gøy!(hvor kom det ordet fra?? ikke vet eg)

Ruthie said...

Du har'n! Les reglene paa bloggen min

ragnhild said...

kjære deg

du er herved tatt i sånn derre bloggsisten

regler finnes på min blogg om du undrer:)

håper vi kan snakkes snart!

Paul Andreas said...

Sisten. Du har'n. Sjekk bloggen min for å skjønne hva det hele dreier seg om.

Kos deg på tur i den vide verden.