Sunday, July 01, 2007

Garderobe-utskiftning..

Ja, da ønsker vi velkommen til dagens ungdom. Dra fram de gamle klærne og gjør de nye;) Let på loft, under trapp, inni skap og finn skjulte skatter!! Her gjemmer din identitet seg..

Hjemmesydd er ofte det beste. Formsydd og havets farger.










Skap din egen stil, og vær deg selv. Vis verden hvem du er i mors gamle klær. Sommerjobben har gjort at jeg trang klær som gir den respekten vernepleiere forventer..
Og sist men ikke minst..Jeg har tatt sommerkjolen på!! Legg merke til trompetarmene og den avrundede halsen. Lengden og fasongen er upåklagelig. Enjoy sommerværet eller regnværet. Stikk gjerne innom jazzen, og lytt på god sommermusikk! God sommer.

7 comments:

Princess Of God said...

DD med store bokstaver!

Princess Of God said...

bestemte meg akkurat nå for å ikke reise til Nissedal og omegn allkevel denne uka, skulle nemlig det med brodern imårra. men tror jeg skal bli hjemme denne uka også...slape av, gå turere, trene...lese og forberede hjertet mitt på nok et år i Etiopia. så hadde vært godt å truffet deg også...

Marianne said...

du e litt av en dame du, Skjønn e du også! Love

Anonymous said...

du e KULE! takk for at du gidde!:D

ane said...

å, så fin du er Kristin!!:) Kristin, jeg er herved meldt på GoFesten! så da får jeg se deg litt mer enn jeg først trodde i sommer! glede!! og til og med dele telt!? kan det bli bedre!!? jeg liker deg godt skjønner du. du har en plass i hjertet mitt. jeg savner deg. lenge siden jeg har sett deg!! også får jeg forhåpentligvis sett deg under mission og!?? ja!! glad i deg Kristin Skaug.

Trulsemann said...

Du er den kuleste av de kule Kristin. Slengkyss fra meg og Matteo

Princess Of God said...

savner deg allerede...takk for digg dag!