Sunday, October 14, 2007

Høst i farger og frihet..

Høst, og farger. Thumbs up for lån av bil, en grønn honda civic gjør meg veldig glad om dagen. Og høsten. Denne helgen har vi vært på hjul rundt forbi. Vi var på to loppemarked, kjøpte en moccamaster for en femtilapp, en fotstol, oransje og brun;) Og utkledning til vår første kjærlighetsfest vi skal ha på tirsdag. Temaet for festen er slektstreff, året er 1982, jeg er 37, har en adoptert sønn fra Estland, og har vært ute på misjonsmarka..og mere kan jeg nok ikke si enda. Fant meg flott utkledning for ti kroner. Dette er "favoritt-spotten" på vei til porsgrunn. Vakkert;)

Sitter ute på Stockfletz med Christine og Elisabet. Drikker gratis kaffe og brownie. Beste kaffen i byen, og en deilig dag i sola. Jepp. 13 oktober.

Her er det nye badet på basen!!! Nå er det åpnet og i god bruk. Utrolig gøy å se resultat etter intensiv jobbing i høst.

2 comments:

Paul Andreas said...

Det er utrolig hvor godt en bil gjør seg når ønsket har vært der lenge... :)
Lykke til med å komme tilbake fra misjonsmarka som 37-åring.
Hvor gammel er sønnen?

Inger said...

wow, nais bad! haha, den utkledningsfesten må jo bare bli bra! :O hahahahha. ser deg for meg ;D
og jau, høst er finfint!
snakkes PLUSSLI!