Sunday, August 09, 2009

Venezia!!

Plutselig var jeg i Venezia, og for en fantastisk deilig dag. En nydelig by, mye folk og mye turisme:) Vi klarte å finne en plass for lunsjen vår, på en brygge, og hadde oversikten over kanalen..


Britt Solveig og meg på en av de broene vi gikk over. Britt Solveig var min turist guide, ved hjelp av en bok, der vi fikk en rundtur fra Markusplassen og gjennom noen gater til Rialto broa:)
Og jeg fant ut at masker var noe som var stort i denne byen og i Italia generelt. Lurer på om de er veldig opptatt av teater!? eller om de bare går rundt med masker på!? Jeg valgte å ta den av og var meg selv og nøt sommerferien min maksimalt!!
Og Venezia var veldig facinerende syns jeg. Vann overalt. Bruer. Og bygninger. Tok mye bilder. Og gikk mye. Fikk vannblemme.

No comments: