Monday, September 23, 2013

Høst 2013

Det er høst igjen.
Fargene på trærne endres.
Mørkere kvelden. Og fullmånen gir mer lys...
Må ha refleksvest på når jeg går kveldsturer. Og lykt på sykkelen.
Forrige kvelden traff jeg på et rådyr i stummende mørket.
I dag så jeg en rev.

Tente lys på bordet og posen med nedpakket sommer tøy står klar ved døra..
Ulltøyet har allerede vært på.

Te med honning i.
Hjemmelagde knekkebrød til kveldsmat.
Svt1 play.

Tiden endrer seg. Jeg endrer meg.
Det er endring i lederstrukturen på jobb.
Ved endring er det frihet. Endring er smertefullt. Endring gir rom.  
Med endring følger vekst.

Savner sommer varmen.
Kaffekoppen i solveggen.
Og terrassevinen en varm sommerkveld.
Reker.
Og havet. Jeg elsker å bo ved havet.
Men siden høsten plutselig kom.
Kommer vel sommer plutselig igjen.

No comments: