Wednesday, August 02, 2006

I anledning den forestående 26-årsdagen!

Det var det som stod på konvolutten, og oppi var det et vakkert høstkort der det stod at mor og far ville gi meg en gave til bursdagen, noe som jeg ønsker meg, JIPPI! De er flotte altså.
Jeg blir 26 år i september, men i løpet av dagen i dag fikk jeg fikset meg et kamera med regnfrakk.
Neida, det er ikke et lekekamera som står ved siden av.., og heller ikke en dum ting..nei, det er faktisk et "undervannshus" til mitt nye kamera! Flotte saker altså. Nå kan jeg til og med dykke med kameraet mitt..så hold badetøyet på;) Kanskje det også kan være greit å ha på regntunge dager i Bergen..ja, kan liksom være hvor som helst, når som helst nå. Jeg smiler og er glad! Glad for at jeg nå selv kan ta bilder av alle mine herlige venner, min familie, fra mine turer ut i verden, ja, på vann og på land.
Søstern og meg i velkjent stil foran kameraet. Alle har vel noen sånne fine bilder av seg selv. Jeg har iallefall en god samling med søstern allerede. Og flere skal det bli..
Takk igjen til mor og far!

6 comments:

Botswana in our hearts said...

hehe-sjef med regnfrakk te kamera!:D

Paul Andreas said...

Gratulerer, nå kan du drive aktiv turist-skremming i Skien. Dykk ned med snorkel og kamera, og når de nærmer seg, spretter du opp, og det samme gjør de. I det de er på topp trykker du på avtrekkeren, og øyelikket har blitt digitalt.

Princess Of God said...

hehe...gjett om du kommer til å få mange fine bilder ass...best du blogger mange sånn at jeg kan se dem i etiopia også!!! nå ser jeg deg om fire dager, hurra=)

Princess Of God said...

regnfrakken var bare egen klasse altså...helt sjef!

Janelle said...

hehe- that's a really cool camera case... very cool. Now everyone will be incredibly jealous of you :) hmmm. Looking forward to see you in september. September 1st actually! Yes yes- you better be there to give me a big hug :)

ane said...

Kristin , mi Kristin, takk for alt du er for meg! takk for gode armer og skuldrer. idag har jeg hørt på mp3spilleren min, liker den, mye god musikk der. hørte på zum, om å drømme. jeg skal spille zum for deg en gang:) tenk at vi får drømme sammen med Gud! øs ut for Ham det som fyller hjertet. salme 62. ser deg om ikke så lenge! masse kjærlighet