Friday, April 20, 2012

Er du en introvert?


Jeg syntes denne var fin. Ikke først og fremt på grunn av fargevalget eller fonten de har brukt, men for hva som faktisk er uttrykt i disse 12 punktene.
Og ja, som introvert skulle man ikke tro at Ungdom med Uppgift er helt plassen for slike som meg..

Men slik er det nå engang sånn jeg er satt sammen. Og der nå er det her jeg er. So, READ CAREFULLY:

Jeg lærer å kjenne andre, og andre lærer å kjenne meg...
Gir du meg enda litt mer tid..så skal jeg fortelle deg mer om hva som skjer og hvem jeg er:)  

3 comments:

mikeb said...

but also less people are introverts, in reality. There are alot of extroverts that have insecurities which cause them to behave a little like introverts.

Kristin, said...

great insight there:) thanks.

mikeb said...

thats of course not what i think about you though, Kristin Skaug.