Saturday, November 03, 2012

My favorites, my people..

Dette er mitt fantastiske team, min arbeidsgruppe, mine venner og mine kranglefanter:)
En god gjeng, med hjartet på rette staden!
Bak: Isak, Viktor, Josef, Foran: meg, Elin, Sarah, Anna, Ida og Bea.
 

Denne uken hadde vi en retreat sammen for å jobbe med planlegging av det neste året, utforming av vår visjon og for å bli bedre kjent. Og i denne gruppen er det kreative sjeler, det er visjonære sjeler, omsorgsfulle sjeler, de som liker forandring og nye ideer og de som ikke liker det.. Vi har fire ulike kulturer representert, et alderspenn på over 20 år, kvinner og menn, men en felles passion for ungdom og for å se mennesker berørt av vår felles Pappa! Både de som er i og utenfor kirka.

Og vår arbeidsvisjon er forløbig som følger..UMU-team, Restenäs "on wheels"
- The mobile expression of YWAM Restenäs. We are committed to equip and disciple young people and leaders together with churches, youth movements and leaders in Sweden and beyond.


Kult. Jeg blir gira av det der iallefall. Og vi er ute hver helg både lokalt og rundt om i bygd og by i Sverige               

No comments: