Friday, August 16, 2013

Sommer #1

Sommertid er kvalitetstid...først med brodern og familien i Bergen!! Fikk noen dager i sol, med grillings på verandaen, tur i skogen og soleksem på grunn av sterk sol. 

 

En god kickstart på ferien!! Mine tantebarn er favoritter og holder liv i både den ene og den andre. Så mye aktivitet på tante, mye kos og minner for resten av livet. Så glad i dere!! 
 Benjamin, Linnea og resten av oss tegnet opp paradiser, lagde nye paradiser og tegnet med kritt rundt hverandre...hva gjør man ikke for felleskapets skyld. Kreativiteten er iallefall i takt;)
 Brodern imponerte med skills på trampolinen. Han tar salto, mens jeg stort sett holdt meg til å "hjelpe" barna med å hoppe. Eller barna ligge på trampolinen, og trener tante som gir de fart. (de trente magemusklene i latter, mens jeg trente alle andre ledd)
 Neste stopp på vestlandsdagene var Hardanger, nærmere bestemt Strandebarm. Her fikk jeg og søstern komme å treffe våre foreldre, hos deres venner! Og våre venner. De var is på brygga, det var middag på bordet, kaffeslaberas i finstua og kveldsbad i Hardangerfjorden.
Deilige dager, og feriemodusen kom sigende inn;) Takk for dagene i vest!!    

No comments: