Sunday, May 25, 2014

Feet in Reykjavik!!! Part 1.

Det satte mine føtter i Reykjavik på selveste 17 mai!! Men hvilken fin by!!! I sol i vakre omgivelser.
På dette innlegget får du en smakebit av hva jeg så og hvem jeg var sammen med..
 Retning havet....
 En av Islands største musikk festivaler starter opp i helgen...så for åpningsermonien var det fullt av folk...
 Et lite koselig hus og en komfyr...
 To av mine team kollegaer fra Sverige. Fiiiinne damer på vikingskipet. En norsk og en svensk!
 Hallgrimskirka...formet som en geysir...vakker, og enorm.
 Utsikten langs med strand promenaden...
 Gatemusikanter, på island er det fullt av dyktige musikere!! Alle kan spille noe...og de er underholdene;)
 Mitt hjem i Reykjavik!!! Kafe Babalu;) Hjemmekoselig og fint.
 Jentene på teamet fra Restenäs spent på hva Gud har for denne uka....
 Sarah i action, bestiller kaffe og deler oppmuntrende ord til damen bak disken...

 Høy selfiefaktor!!!!!!!!
Og dette er gjengen jeg reiste med fra Sverige...Til vanlig studerer de Biblen på heltid. Denne uken imponerte de med å dele livet og oppmuntringer. Bønner til helbredelse og tid i varme boblebad... 
En fantastisk uke!!! Mer historier kommer når vi har tenkt litt. 
Gud er god, og Island vakkert!  

No comments: