Sunday, June 22, 2014

Varm og god juni måned!

Sommeren er her!!!! På riktigt. 

Mitt team tok meg ut på glass kiosken i Ljungskile som takk for i år. Og denne kiosken har is, med godteri-tårn som topping. En kule, med en godtepose..,.party paraply, svenske flagg, og rørte bær. #plainjoy #takknemlig #takkforiår 
Og her har du to av team jentene mine;) Clara fra Sverige og Kristi fra Estland. Flotte medarbeidere, med engasjement, kreativitet, kapasitet og glede. Vi råkker Equip teamet på YWAM Restenäs;) Jeg er utrolig velsignet med et team etter en lang prosess for å bygge opp noe som kan holde sammen i de utfordringene man står i ved å jobbe så nært med mennesker.
Også kom det besøk fra Norge!!
Ingelin på besøk denne uka.  Og den 18.06 er den internasjonale piknic dagen og da måtte vi jo feire det. En fantastisk solfylt dag ved havet. Hjemmemekka baguette og stor stas. #vennerforlivet #kanikkegåfeil #picknicday

Så var det midsummarsafton...en overutviklet variant av St.hans i Sverige. Det er en fridag og den viktigste dagen i året. Men jeg fikk være med Marianne og David den kvelden ut ved havet. Søøøte.
 Grilling og fullt med tilbehør av alle slag!!!
Og dessert. 
Mashmallows og sjokolade-gjendekjeks burger;)
 Midsommer dagen...fortsatt sol, fortsatt norskebesøk, en annen grill mulighet! 
Og ostepop-hjerter!!! 
#kjærlighet
#saturdaynight
#lovinlife

No comments: