Saturday, December 17, 2011

Fest(lige)- bilder av lederne mine

På onsdag hadde vi julefest med jobben:) En kveld full med underholdning, folk og mat. Som juletilstelninger pleier å ha. Et av innslagene den kvelden var portretter av mine medledere og tenkte å vise dere noen av de fine folkene jeg jobber sammen med. Håper dere kjenner igjen noen av de!  
EvaBritt Solveig & Lucy

Dette bør være et kjent fjes og gjenkjennelig stil.

 

Runar
og Alice



Vi har tro på teamarbeid!!...Ragnhild, meg, Alice, Eva og Christina:)
Takk for et godt samarbeid denne høsten!! Dere er dyktige, tålmodige, lærervillige og nådige. Dere sprer glede, håp og tro i ord, men også i handling. Jeg kjenner meg inkludert, trodd på og sammen har vi en god retning folkens! Dere er et fint TEAM. God juleferie! 

No comments: