Saturday, December 10, 2011

Midt i advent:)

Advent er godt i gang og siste dag i dag med bare to lys i kransen. Vi har leligheten full med flotte damer i dag på juleverksted:) gode lukter, masse lys, mye varme, epledrikk, klementiner og alt hva godt er! Deilig juletid. Julemusikken er mest Sufjan Stevens julealbum.

Vi tenner to lys, for håp og glede.   

Håpet ligger i frelsen hos det lille barnet i krybben. Må håpet fylle våre hjem i denne søte juletid.

Skiens julegater. Med Ibsen selv i forgrunnen. Bildet ble tatt på mandag før jeg var hjemme på Kongsberg noen dager for opplæring i ny feriejobb. Denne julen skal jeg jobbe på Skinnaberja på Kongsberg. Når jeg var hjemme fikk jeg smaken av juleribbe og surkål. Det snødde. Det var fyr i peisen. Og en flat skjerm. Og skravling. Jeg gleder meg til jul!!

Tenkte noen av mine lesere vil like min kreative juledekorasjon på pulten på kontoret:)To 1,5l plastflasker, to lilla lys funnet i en skuff, bilder av oss som deler kontoret og julehjerter klippet ut i farget ark. En glede å dele kontor med Britt Solveig, Mike og Alice.

No comments: