Wednesday, May 02, 2012

Hjemme...

Den som har et hjem har alltid noe å lengte bort fra.
- Nils Fredrik Nielsen

 Og det var det jeg kjente på når jeg var i Norge denne helgen.
Jeg hører hjemme I Sverige nå. Jeg bor her. Jeg liker meg her. Jeg er heldig som har fått denne muligheten.Har tro på svensker altså. Og gleder meg til å se mer hva som bor i dem.

Her hjemme blir jeg sett, lyttet til, trodd på og får støtte i nye situasjoner. Og jeg har virkelig muligheter for å utvikle meg som person og som leder. Så jeg siterer et svensk ordtak:  
"Hjemme er det sted hvor man vet hva som er i lapskausen" Trygt og godt:)

I Norge var jeg en tur på besøk i Skien, til mine venner der, og for å feire Janne sin 30 års dag:) Der vi alle kom som cowboyer og indianere!  Det var en fest for livet, fest for en fantastisk nydelig venninne. Pang! Et skudd for Janne:)
 
Turen gikk fra Skien til Kongsberg til mine foreldre og min storesøster. Fantastisk å se familien og slappe av i lag.  
Det var god mat, sol på verandaen, spaserturer hver kveld og shopping med far:)
En deilig helg,
men som de sier..borte bra,
men hjemme best!


Godt å være hjemme igjen!

1 comment:

Unknown said...

:) Koselig å se deg :) Takk for hjelpen med Hermann!! :)))))