Thursday, May 10, 2012

Kirsebær blomster


Det er vårstemning her hos meg.
Grønne blader og grønne sletter. Og körsbär blommor blomstrer på utsiden av mitt soverom:)

Kirsebærblomstene er ikke bare pene og lukter godt..men det var noen som sa til meg at disse blomstene symbolisere 'forventning og vekst'.

  "En forventning er en antakelse eller et bilde av hvordan en gitt situasjon kommer til å utvikle seg".

Om det var sagt med en dypere mening eller  om det bare var at denne personen er glad i modne kirsebær, det vet jeg ikke. 
Men begge deler er ok for meg. 

Jeg syntes blomstene er vakre. 
Jeg er glad i modne kirsebær. 
Jeg lever i forventning for det som kommer.
Jeg er takknemlig for våren,
og jeg er glad for vekst.




1 comment:

GUNHILD said...

må ikkje drikke deg full på körsbärvin berre....ikkje gjer som Emil!