Wednesday, December 06, 2006

Første lyset er tent..


Hyrdene er ute på markene..jula kommer snart og jeg venter som aldri før. Har laget dorull julekrybbe for anledningen. Og her er hyrden. Resten av krybben blir å se i klasserommet på mandag;)
Hadde besøk i helgen av Hilde, som gjorde helgen min helt avslappende og lærerik. Smart dame det skal du vite. Midt i eksamen og greier. Trofast venn. Vi mekka rommet mitt til en liten koselig stue og brukte tiden på å snakke. Denne uken har jeg kontorarbeid på planen. Har planlagt litt, tenkt litt, skrevet litt og snakket litt i telefonen. Og kost meg hjemme. Slappet av. tror det er viktig for meg. Tid til å kose meg, gjøre ingenting og til å pleie vennskap og hjertet mitt. Lurer jo veldig på hva det nye året vil gi av retning, spenning og utfordring. Jeg vil oppleve den samme forundringen som hyrdene erfarte, i stillhet og i forventning.

2 comments:

Paul Andreas said...

Ser nesten ut som om hyrden er inspirert av Ken...
Ikke Barbie-Ken, nei.

Inger said...

veldig bra må jeg si! kraftig imponert. skikkelig julestemningboogie på deg da ;) selv om det regner :/