Thursday, December 21, 2006

Tredje lyset er tent..

Jeg er kommet hjem på juleferie! Har jobbet et par dager her på Kongsberg, og i løpet av dagen har både lillesøster kommet fra Stavern og brodern fra Bergen, så nå er det fest i heimen. Vi har fått servert Tapas av våre kjære foreldre og slapper av foran peisen med kaffe og julekakene.
Har nå fått begynt på julepakkene, så i løpet av de to siste dagene har jeg fått gjort hva jeg pleier å gjøre før desember begynner. Og er snart i boks;)
Hadde en kjempekoselig siste uke i Skien, med julefest, julelunsj, skøyteis, julekort, pakker og juleklemmer. Og julevask.
Her serveres velkomstdrinken til festkledde mennesker;)
Og her har vi de tre damene på loftet. Vi hadde vår egen lille julaften foran juletreet vårt med julegaver og juleglede!
Flotte damer!

God jul alle sammen!!

3 comments:

Marianne said...

ho ho....merry christmas!! jaja du e bra dame altså.. det må eg si.. godt å prate me deg på mobben.. kos deg.liker bloggen din!

Janelle said...

Kristin- MERRY CHRISTMAS from over here in Canada! Hope you're having a great break at home. Enjoy it... you deserve it- really and truely! You're a beautiful gal! christmas hug

Kristin, said...

God jul alle sammen!! Tusen takk for meldinger og hilsner. Jeg er så takknemlig for at jeg har gode venner.
Juleklemmer Krissa