Monday, December 25, 2006

Også ble det jul i år og!

Vi hadde en koselig julaften i går kveld. Mye god mat, godt drikke, mye sjokolade og mye kaffi. Og gløgg. Litt vanskelig å få samlet alle på et vakkert julebilde av familien sånn som vi alltid gjorde i gamle dager, men jeg tok litt tid, fant noen briller som vi alle kunne ha på, slik at noe var felles og gjorde en innsats..
Årets familiebilder:







...og kvelden gikk og pakkene ble åpnet,og jeg ble så glad for alt jeg fikk. Jeg fikk masse jeg hadde ønsket meg, og mer som folk bare veit at jeg liker. Takk for alle hilsner, kort, gaver, meldinger og alt sammen. Jeg er så glad jeg har mennesker rundt meg som bryr seg. Takk!

I dag er det 1.dag jul, og ingen tradisjoner her i huset. Jeg har fått gått meg en tur i kulda. Og er nå klar for litt "kaffe latte med peppermint" og julefrokost
God jul!

5 comments:

ane said...

å, så kule dere er!
smask!:)

Rune said...

Takk.

Anonymous said...

mihihi, vi er jommen en vakker gjeng! :D yammi kalkun i dag gitt :p

Marianne said...

morsomme bilder!
Du e kul! Jepp. kos deg videre du!

Botswana in our hearts said...

hehe- sjefs! for ein kule gjeng! eg kjenne ei av de, møtt ei anna, hørt stemmen til ein tredje, og hørt om den fjerde, femte, sjette og syvende,det må bety at eg og e ganske så kule! hehe.. savne deg eg kristin! men godt at det ikkje så lenge te eg ser deg!!