Sunday, May 05, 2013

Dager med familien i Bergen;)

 Jammen fikk jeg meg en tur til Bergen igjen! Byen min! En nydelig vårdag i Bergen, med sol og is på Fløyen. Og det skjer ikke hver dag, så utrolig takknemlig for denne dagen sammen med søstern min i godbyen.  
Så svensketuristen møtte til å posere på Fløyen!
Og meg og søstern på tur sammen med en gjeng andre bergensere og turister. 
Og samme dag ble tantebarna dresset opp til bryllup;) prinsessen og prinsen min. Dere er supersøte og tante er så stolt av dere! Fiiine. 
Og ikke bare var de søte, men også spreke! Og de klarte å holde meg våken og i aktivitet de dagene jeg var der. Det var togskinner, lego, dukker, svømmekurs, mat, barnetv, trampolinetrening og kos. Hadde noen fantastiske dager med familien på vestlandet.    

Takk for tid, vennskap, glede, grubling, cola, sol og regn. Er glad i dere!! Gleder meg til neste gang vi sees i sommer. Her eller der.


No comments: