Thursday, May 02, 2013

I byen og på fjellet

 Nesten en uke i Skien by er ikke feil;)
Og her nede på bryggen spiste jeg min frokost en morgen. Eller var det mange jeg ville treffe på, drikke kaffe sammen med, oppdateringer om livet og hverdagen, både på overflaten..og på dypet. En utrolig stor velsignelse med så mange GODE venner og relasjoner i denne byen. Takk til dere alle!!!

 I helgen reiste vi opp på fjellet;) Sju spreke damer og en gutt som maskot. Det ble spasertur i snøscooterløyper og solskinn, det var mat, drikke, snakke, kaffe, fika, snacks og lange prater og brede diskusjoner!
Og tid i solveggen var høyt prioritert.
Ragnhild, Janne og Britt Solveig og minstemann på fanget:)
 







Her er de to utlendingene vi hadde med oss. Rannva fra Færøyne og Lyndee fra USA, begge var på hjemmevisitt i Skien på samme tid som meg..og av den grunn måtte vi jo bare finne på noe sammen.
Veldig stilige damer. Og de trappet opp med trillekoffert, finsko og ikke norske i det hele tatt..

Og sist men ikke minst, Ruth Silje og meg. Fantastisk venninner, fin hytte og god stemning.
Takk for lånet av hytta snille mann som lånte den ut til oss.
En liten, søt og tradisjonell liten hytte på fjellet.




No comments: