Friday, January 03, 2014

GOOOOD jul!

 "Er det noen snille barn her?" De sa de hadde vært snille alle sammen og nissen trodde de, og alle fikk sine gaver fra årets nisse.
I år var nissen meg! For en nisse!

Det var en opplevelse, og jeg kan faktisk ikke tro det at barna ikke kjente meg igjen. At den business'en der funker skjønner ikke jeg.

Men gavene kom og jula kom til Kongsberg og vi alle koste oss:)

Litt skummelt var det kanksje når nissen kom, men nissen var ganske snill også.



Og gavene kom, Benjamin fikk bla. sin egen ekte verktøykasse med en ekte sag inni..."pass deg for sagen.." Og Linnea fikk av bestemor en rosa-strikket mariuskjole og matchende kjole for dukka..og matchende tøfler fra tante Inger. Superhappy!!

Og jeg, fikk dagen etter ta med Linnea og Benjamin for en tur ut i skogen. Ikke i snøen i år, men blant gress, gjørme, is og traktordekk..

Tøffingen min. 

Linnea fant litt mose langs stien/klatringen vår, så fikk dele min kunnskap om mose...

Og sist men ikke minst, en god sangstund på den store dissen...og skli på isen! Det var gøy det.
Mye luft, litt nervøs tante, full fres, kos og fika-pause med "svensketante" med kjeks.

Var en fantastisk uke med søsken, tantebarn, slektsledd, lystenning (hvert måltid) regn, vind, is sang og innelek.
Sammen med en feiring av det lille Jesus-barnet i krybben.  

No comments: