Monday, February 16, 2015

Tid til ettertanke. Vinter og vår.

Februar er godt i gang og januar gav oss alle en smak av vinter og vår. 
Jeg personlig syntes dagene var lange og ganske tøffe, men når solen kom frem forrige uke, fikk jeg håpet opp!! Våren er på vei...og stillheten taler for seg i kaoset hverdagen kan gi. 

Gud, min Far er min trøst, min støtte, mitt håp og min trygghet. Så takknemlig for at jeg har blitt kjent med Jesus. Et trofast holdepunkt og en utrolig stor glede hjertet. Han er det som har skapt alt det som er vakkert rundt oss. For en kreativ Skaper. 



Så var det en smak av vinter igjen;) Vakkert. Snø. Jeg er glad i snø!
Og denne mannen her gjør meg glad. Han er en postiv, morsom, kreativ, setter pris på de små tingene i livet, trofast, ærlig, fin, kjærlig, en god støtte, aktiv, hjelpsom, praktisk og han har et hjerte som lengter etter mer av Gud. Takk, min kjære Mario, for kjærligheten du har til Gud og for de som er rundt deg. Du er best!  


No comments: