Sunday, October 22, 2006

Fra Å til V..

Nå er jeg kommet meg til Volda!! Til en liten familie med hjerterom og husrom. Det er bare helt fantastisk og bli tatt i mot med åpne armer. Og det er jeg virkelig blitt gjort her. Seng, mat, klemmer og peiskos. Ane møtte meg da jeg kom fra Ålesund, vi fikk ha vår "picnik" på kafe med kaffe latte og solskinnsbolle;) Og det var som hele sola hadde detti ned. For å være med Ane er som å bli varmet av sola! Og gutta de vet å ta vare på oss jentene, så nå har jeg det godt. Anders og Jørn Arve har kjøpt seg en fet bil!!

Ålesund var veldig bra! Aldri har jeg fått være med på noe lignede faktisk. Britt Solveig og jeg ble tatt veldig godt i mot og tatt vare på. Så heia CreativeDts i gjestfrihet! Brittern er er racer i å undervise, om mennesker, om kommunikasjon, om Europa, om kall og tjeneste. Og ho er lydig til hva Gud legger foran henne. Det skal sies, at Den Hellige Ånd ledet oss igjennom uken mer enn jeg kan sette ord på, så spør Han ka som skjedde hvis du lurer..

Jeg fikk undervise om hva det vil si å leve fra hjertet, om Guds hjerte for oss, og hva som lå på mitt hjerte. Ganske mye sånn "hjertekristendom" Ikke kipt det altså. Det ble liv, og det var fett. Hadde mange gode tilbakemeldinger, og hadde en god opplevelse med å dele med de hva jeg lever for!









Ålesund by night. Jeg var på en veldig skjønn kafe, men husker ikke ka det heter..

6 comments:

karen amalie said...

kristin og brittern på tokt, bare en ting å si - wow! og ta deg turen til danmark på outreach ja!!morro! ha det flott i volda, sees plutselig igjen.. :)

Marianne said...

bra du koser deg! heldig e du.. eg e......there is nothing to say yet;(

Janelle said...

By the sounds of it you had a good week in Aalesund! I knew you would! Wow... imagine all that God did through you guys and in you guys. My guess is... you've changed alot in it- hmmmm... Kristin + God = AMAZING PAIR!!!!! You're great Kristin. Enjoy team week in Volda... it'll be great. thinking of you :)

Janelle said...

oh by the way- outreach was settled... I"m going to brussels!!! YAY... and svein rune will be with me :)

Botswana in our hearts said...

så stolt og takknemlig over deg kristin! takk for at eg få ta del i det Gud gjer i deg og gjennom deg! gi ein stor klem te mi kjære, kjære søster! to fantstiske jenter samlet i Volda!

Princess Of God said...

oooo...kristin, du er savna...kjenner hjertet mitt hopper når jeg tenker på deg.du i samarbeid med Gud har vist og lært meg så utrolig mye, og jeg elsker dere begge to av hele mi hoppanda blodpumpe! smask smask smask
ps.bli med på kafè imårra?