Friday, October 06, 2006

Møt mine studenter!

Disse fantastiske jentene er fantastiske! På skolen har vi som stab noen studenter som vi får følge ekstra opp i løpet av året. Og spør du meg, er dette den mest meningsfulle tingen jeg gjør om dagen. For hver enkelt av dem har noe helt spesielt, og viser meg nye sider om hvem Gud er. Gleder meg til å se de vokse og gro i Guds blomsterbed;) Når de står plantet i god jord, blir det vakre og sterke blomster.
Her har vi Malin fra Hamar og Elisabeth fra Halden,





Solbjørg fra Mandal,







Og Anne Marie fra Råde.

4 comments:

Janelle said...

So finally I can put a finger on which students are yours! They seem wonderful! And what a wonderful mentor they have! Lucky girls I tell you! :) And yes, oh the most wonderful thing is to see them grow... and from the outside to see you grow too! Woo Hoo... God is good

Marianne said...

kule studenter som du har... så nå vet eg det!jeje,, i morgen kommer eg igjen! jaja det blir bra..gla i deg!

Inger said...

møkk! jeg finner ikke ut hvor vi (du) endra comments-greine! irrriiiiiteeeert! åsså ser det jo ikke helt likt ut heller vettu, så jeg må skjønne det lissom! yeah right! æææææ...
jeje..
schempekosli å være hos deg i helga! :D(har kanskje nevnt det allerede, men gjør det igjen..)
snakkes!

Botswana in our hearts said...

ja, du har någen skjønne studenter!:D og du gjør ein fantastiske jobb som stab! håpe du har en gode kveld i leligheten m "jentene dine";) min kjære venn