Tuesday, February 14, 2012

Byen er Bergen, og familien er Skaug


 En tur i 3 års bursdag;) Fikk i gave fra brodern og hans familie, en tur til Bergen med reise. Og kvalitetsTID med tantebarna! Og det ble det! Bursdagsfeiring, gavedryss, shopping, herjing og hverdagslivet med en småbarnsfamilie. Jeg fikk lage "lang kø med bilene på teppet", fikk lekt med modellkitt, og tegnet. Og rotet. Og ryddet. Lett etter skattekiste og gravd etter gull!! 


 Dette er jo selvfølgelig en av mine favoritter i samlingen..








Og det var mange kule i køen!!
 Lørdagskvelden fikk jeg ha med studentdamene!! Aggen og Ann Cecilie! Full fart på kjøkkenet. fest middag på lørdag og deilig søndagsfrokost dagen etter. Og jeg fikk fylt sekken min med klær fra AC. Tusen takk for TID sammen og for godt vennskap!!


Søndagsturen hadde jeg med min fargerike søster, Inger!!! Nydelig du:) En god uke i Bergen var godt for hjertet!! Takk alle sammen:) Gleder meg til neste gang!!

No comments: