Wednesday, February 01, 2012

Samle deg ikke skatter på jorden..


Med flyttingen denne gangen fulgte det også med et salg..og om du ikke kjenner denne siden av meg, så skal du få innblikk i en ny side:)
For 10 år siden var jeg student på Høgskolen i Bergen og var heldig og fikk jevnlig stipend (og lån) fra lånekassa. Og sammen med mye annet, så investerte jeg i et hifi-anlegg til en god pris og av stor størrelse! Mye lyd= mye morro:) Anlegget har vært kjært i alle disse 10 årene.

Det skal sies at anlegget har vært mitt dyrebare.., og at alle mine samboere har nok lurt på hvorfor det har vært så kjært, og noen sikkert lurt på hvorfor så stort..!? Jeg vet ikke, men det har vært akkurat passe stort, akkurat passe lenge..

Men denne helgen solgte jeg de..hver av de hadde en størrelse på 105x35x40cm, en totalvekt på 46kg. prisen jeg fikk for var 900 kr. Raskt regnet..en kilopris på 19,50. Jeg personlig syntes kjøperen fikk mye lyd for en god pris!! 
                                                   Kjøperen var kanskje 9 år, så han skal nok få MYE glede av de:)



1 comment:

elisabet said...

du er tøff!:)