Friday, November 10, 2006

Hærlega LONDON!

Her ser du BIG Ben, og da vet du hvor jeg har vært hen..jentetur til London slår aldri feil. Det ble mye kaffe, mye tid på underground, på busslinjene og på Starbucks. Svært lite shopping.
Vi hadde en langhelg, bodde på et lite rom med tre senger, en tv og et kjøleskap. Hadde det ikke vært for at det var veldig sentralt hadde det ikke vært verdt noe. Men vi koste oss. Og vi bor jo ilag, så er vant til å leve oppå hverandre.
Lyndee, Ruth Silje og meg med London Bridge i bakgrunnen;) Damene på tur!
Vi brukte en del timer på Starbucks og ja. Satt og koste oss med julekaffene, peppermint mocha ble min favoritt. Og ikke bare god kaffe, men og komfortable stoler. Og lesestoff som vi kunne låne. Papir hadde kunne jeg og finne i bokhandelen, så jeg fikk skrevet litt viktige ting og litt ikke viktige ting. Ruth Silje hadde sin kvalitetstid i godstolen, med et magasin og med en herlig kaffe. Det var så deilig å bare være i lag. Sitte. Og ikke noe å gjøre. Ingen som ventet. Ingenting å rekke. Ingenting. Bare sitte. Og slappe av. Det ble en helg med mange opplevelser, mye latter og gode minner.
Og ja, på Notting Hill fant jeg denne bilen. Og den var til salgs!
Tenkte å ta den med meg til Skien. Vi trenger jo nye biler på basen. Og kule biler er jo kanskje enda viktigere. Iallefall et stort pluss. Men jeg skjønte ikke helt åssen jeg skulle få den med meg hjem. Ryanair er litt strenge sånn sett. Så det ble ingen bil på meg.
Takk jenter for en fantastisk god tur. Dere er flotte altså. Gleder meg til resten av samboerskapet med dere! You make me happy.

8 comments:

Paul Andreas said...

Kuleste bilen, altså...

Princess Of God said...

Kristin!!! Å misunner deg på en god måte, Lodon er og blir bare HÆRLIGA LONDON! Konge å høre at du koser deg. Savner å prate face to face med deg...gleder gløgg til det blir en mulighet!
Love you

Princess Of God said...

Kristin!!! Å misunner deg på en god måte, Lodon er og blir bare HÆRLIGA LONDON! Konge å høre at du koser deg. Savner å prate face to face med deg...gleder gløgg til det blir en mulighet!
Love you

Heidi said...

tøff bil. tøff jente. mykt hjerte.

Janelle said...

Ooooooo... sounds like you had a good time. I had thought I was going to see you here at harpenden- but apparently I missed you. I was really looking forward to seeing you... oh well- thats life I suppose! But it's good here. We were in London yesterday! Fun stuff.
Well... I think your swell! Looking forward to seeing you in Skien in some weeks time

Princess Of God said...

jorun er veldig gla i kristin

Anonymous said...

ser koselig ut! Nå savner jeg Skien!
hils alle fra meg, brått kommer jeg på besøk vet du!
og hila anne marie masse!

ann helen

Inger said...

råååååå bil!
vil ha :D