Thursday, November 30, 2006

På tide med en oppdatering..


Jeg skal til Botswana i år!! Fra mars til mai!! Fikk greie på det i går ja;) Ganske begeistret!!

Det nærmer seg fort jul merker jeg. Stressnivået har faktisk hevet seg inni hodet mitt, i andres hoder, i butikkene, i hverdagen og i forventningene mine til hva som kommer..

Spennede dager for tiden. Her går det nå i undervisning og hverdagslivet. Forrige uke var jeg på teamuke i Lyngdal, der vi bodde i ei campinghytte ved strandkanten. Og tro det eller ei, Lise og jeg bada!! Midt på natta, tok vi motet til oss og løp ut i det herlige vannet.
Denne uken har vi hatt en kjærlighetsfest jentene arrangerte for guttene, vi har besøk fra team som jobber i Volda, Bø i Telemark og Seljord som er her og henger med oss.
Og i mårra er det advent!! Det er så kos. jeg har juleduken klar, lysestaken, beachboys julecd, pepperkaker og klementiner. Jeg er klar for det vi venter på.

En happening sist uke!! Elisabeth, min gode venn i Etiopia ringte fra Addis til meg. Det var helt fantastisk, og ja, sjekk ut bloggen hennes..for ei dame! Reeespect. De er hard core misjonærer der for et år.

3 comments:

Inger said...

yeeeay! kuli altså..! det går lissom litt i no arfikagreier her også for tida gitt.. :p skjønner ikke det.. hihi.. jeg drar 22.januar jeg så! 7 uker til. thihihi! :D

Kristin, said...

Fytti, det er fett med Afrika ass. Fått noen hotte tips for å redde verden ell? Eller ialefall Afrika;)

Inger said...

hm, snike med seg en liter tine melk og et kneipbrød i bagasjen gjør susen.
tror jeg.