Wednesday, November 15, 2006

På første og andre rad..

Yeaaaah!! Der satt vi! Fytti for en opplevelse. Sufjans Stevens på Sentrum Scene i Oslo. Vi kjørte inn til storbyen for å sjekke ut denne mannen og hans band, og jammen imponerte han ikke stort. For en type. Han hadde med seg et band på ni stykk, blåsere, ei crazy dame på gitar og med resten av bandet..en fin gjeng kan du si. Det var nok en av høstens høydepunkt. Og de spilte min favorittsang om superman, kastet ut oppblåsbare supermenn, og vi fikk en!! Det vil si, Ruth Silje fikk en, men det er mannen i leiligheten vår nå. Sjefen.
En opplevelse, god musikk, passion og nytelse. Hvis du ikke har sjekket ut han, sjekk han ut. Han har forresten mekket endel julesanger også, så det er tid for å høre på de og. Takk for en god kveld, alle som var med. Jeg var jo ikke alene der heller. Flott gjeng. Digger dere og at vi kan digge musikken og livet sammen. Passer bra i november måned!

4 comments:

Paul Andreas said...

Bedre kunne det vel ikke bli...

...drove to Chicago...

Unknown said...

håper det dukker opp et bilde her av den supermannen...

Ha det godt i verden!!

ane said...

stilig!:)

Princess Of God said...

Kristin...kjente hjertet mitt dunka hardt og fort da jeg leste kommentaren fra deg. Puh...å jeg savner deg, du er ei jeg tenker sååå mye på. Da jeg leste det du skrev om samtalen men Hild Mari savna jeg deg bare enda mer...fikk flash fra outreach og alle de gode samtalene med deg. DU, Kristin er ei som også viser interesse og bryr deg mer en bare on the surfface...du når dypere enn som så.
TAKK!!! Love you!