Monday, November 13, 2006

Morning off..

Det var en tidlig morgen i november, en dag der jeg hadde fått noen timer fri fra jobb. Tid til meg selv. Til å tenke og til å gjøre hva jeg ville egentlig. Sov litt. Og da fikk besøk av mine naboer.
Hild Mari og jeg satt og snakket om utfordringer og hva som kicker i jobb og i vår hverdag.
Og ho var veldig interessert i hva jeg tenkte på, hva hjertet mitt brenner for, og ikke bare for å vite hva, men for å oppmuntre meg til å stå opp for det. Og det var så digg. Oppriktig interesse for hva jeg bryr meg om. Tenker på. Har hjerte for! Og da jeg finner andre med felles interesse blir det jo ganske spennede. Jeg bryr meg om mennesker, er relasjonsorientert kan du si. Og det betyr at jeg liker mennesker. Å være med de. Og bety en forandring for mennesker. Jeg vil se fremgang i menneskers liv, se suksess, se frihet i folks liv. Fra ting som binder de, er kipe og hva som hindre de til å være de selv. Og ja, jeg vil være en som står opp for andre, tar de seriøst og vil gjerne bruke de erfaringer livet har gitt meg, hvis det kan komme til noe godt! Og det gjør det jo. Det som ingenting er, kan bli til noe stort for en annen.
”Herre, du ser hva min lengsel er, mitt sukk er ikke skjult for deg”
Denne morgenen gjorde noe med motivasjonen for resten av dagen..det skal liksom så lite til. Takk.

4 comments:

Paul Andreas said...

Konsert i kveld. Fett.

liz said...

Kristin min Kristin! Godt aa lese om tankene dine, om hjertet ditt! Savner aa hoere, savner aa prate med deg! Men er godt aa hoere du har det bra, er stolt av deg, eller er stolt av Gud i deg! Gleder meg til aa se deg igjen! Klem

Kristin, said...

Ja, Pølle, koss var konsertoplevelsen?

ane said...

å, kult å lese. kjære Kristin. gleder meg til å se deg snart. til å snakke med og høre på deg. er så godt å kjenne deg.