Tuesday, September 05, 2006

Byen er Bergen og laget er..

Ja, fra det ene til den andre..i helgen fikk jeg en kjempetur til Bergen igjen da. Det var lenge siden jeg hadde vært i norges fineste by. Og jeg blir like imponert hver gang jeg er der, hvor mange flotte folk jeg kjenner der. Jeg fikk bo hos min bror og dama, de har kjøpt seg leilighet i Fyllingen og pusser opp. Og det blir knallfint der. Det er et par med stil altså!

Jeg fikk nyte fredagen med Kjeks på Livingstone, med Hege Marie i leiligheten, på lørdagen gikk det i kafe, kafe, pub, pub og Garage. På søndagen fikk jeg vært både i Bergenskirken på morgenen, med en flott gudstjeneste, kafe, besøkte Cilie i leiligheten hennes og avsluttet helgen på 1905 som er en ny gudstjeneste i Pinsekirken i Bergen.

Noe jeg stadig lærer er TAKKNEMLIGHET for hva jeg har. Jeg er så heldig. Jeg har så gode venner, så mange gode minner, så gøye opplevelse, så velsignet liv rett og slett.

Det slo meg da jeg satt på en benk å tenkte litt på livets reise..på godt og vondt. At ja, jeg må jammen sette pris på de gode tingene i livet. For det skal jo sies at mye vondt skjer rundt meg, og mange har det vondt. Men jeg vil være en som kan bety i forskjell. En som sitter å hører, deler erfaring, ber med enkle ord om gode ting for min familie, mine venner, min menighet og i mitt eget liv. Jeg vil være tilstede. Jeg vil leve. Fullt og helt. Ekte og med hjertet på rette staden.

Og jeg vil leve i takknemlighet. Takk for meg.

8 comments:

ane said...

takk for Kristin.

ane said...

god natt mi kjære Kristin

Botswana in our hearts said...

takk for deilig kveld i går med dipp, prat og bollelaging! digg å ver med deg! håpe du hadde ein god dag på jobb! du er virkelig ei som gjer forskjell! ekste og tilstede- med et godt, ekte og stort hjerte!

Unknown said...

Hello!!!

Så fint du hadde det bra i Bergen!! jeg har også fått blogg...

Inger said...

ska jommen si du er dreven på oppdateringer!! :p hihi.. bedre nn ejg er for tia vaffal.. men jeg tar jo masse bilder og har det festlig allikevelda.. får se masse bilder i høstferien du da vettu.. :p:p heldigris.. klemklem

ane said...

savner deg jeg

Inger said...

gla i deg lille venn :D
snakkes

Unknown said...

Hola!!
Messen bare tuller idag så jeg får ikke sagt ifra der, men jeg har gjort endel nye grep på bloggen min idag.... så velkommen innom!!!

GRATULERER med dagen din i morra også!!! Stor klem fra søstern din...