Saturday, September 16, 2006

På lørdag, på lørdag..

Du og du, hvor tiden går..På onsdag starter vi opp!! Og se på Salome hvor stor ho er blitt. Det ble en lørdagstur til leikeplassen i dag. Utrolig gøy med dumpe.
Og ja, i mårra skal jeg ha kakeparty..det er gått et år siden forrige bursdag allerede. Så ostekaka står klar i kjøleskapet og leiligheten vasket, invitasjonene ute og forventningene for det nye året er på topp. Har allerede fått pakker i posten, (som ikke klarte å vente med å åpne) og hva jeg har fått gleder mitt hjerte!

Den siste uken har jeg bygd opp ti nye skap for studentene, og vasket stort sett over hele fengslet. Og ja, vi har fått nytt klasserom og mer plass. Det er bare så digg. Og mer enn vi hadde forventet. Vi håpet på en etasje og fikk leie tre. Fett.

Ordet for denne uken og helgen er og har vært FORVENTNINGSFULL.

5 comments:

ane said...

å, så skjønt bilde!!

du, Kristin, får jeg komme i kakeselskapet ditt i morgen? jeg har så lyst til å se deg skjønner du! og spesielt på den dagen din også!

ja, Gud er virkelig trofast. Han ordner opp. For en Gud vi har! og barn av Ham er jeg! og du.

yes. Ane er veldig glad i deg. håper du nyter siste kveld før dagen.

god klem med mengder av kjærlighet og et lite kyss på panna di.

Inger said...

kriss & salome photoshoot på lekeplassen lissom..? hihi.. det hadde vi her også..:p hihhihihi.. alltid morro og blir geniale bilder :p

Marianne said...

Takk for at eg fikk komme i ditt party! Det va utrolig kjekt!
Og du e så bra å være me!! e så gla i deg KRistin.....;)

Botswana in our hearts said...

kor blei dagens oppdatering av!:) håpe det går godt med forberedelsene te undervisninga! har stoor tro på deg!! takk for kaffe og ostekake! til alle: kristin lage mega god ostekake!

Unknown said...

Hallo lille søster!!!

Gratulerer med dagen din som ver på søndag.... kommer snart noe i posten fra meg også.....

Stor klem fra
stor søster...