Tuesday, September 19, 2006

Noen har fylt året!

Det ble kaffe og kaker i år også gitt..feiringen startet klokka tolv natt til 17 og festen varte til natten etter. Hadde en fantastisk god dag med gode venner. Jeg hadde kaffeslberas på kvelden, med prinsessekake("krona mi")-som jeg har på bildet, ostekake ja, sjokolade, kaffe, og mer attåt. Deilig;)
Mamma og pappa var innom en tur på overaskelsesbesøk på ettermiddagen. Det er stas å ha bursdag altså! Men jammen varer en slik dag lenge nok. Men fest er det! Og når jeg har så masse flotte folk rundt meg er det bare morro. Takk til alle som sang, ringte, sendte brev, pakke, meldinger eller var med meg på
dagen min.
Jeg fikk også litt underholdning i seleskapet mitt..fikk et opptrinn med magedans og vi hadde poseleken..som du ser. Noen bedre enn andre.
Hipp, hipp, HURRA!
Takk for en fin da;)

6 comments:

ane said...

så bra du hadde en god dag! nå er dtsn begynt!! wow. har tro på deg Kristin. virkelig. de er heldige som får ha deg som stab! ta vare på deg selv og da. god klem og Guds fred over natta. kjærlighet.

Botswana in our hearts said...

javel.. klar for villmarkstur i dag?!;) så godt å ha deg med på laget Kristin!!! you rock!

ane said...

god villmarkstur!:)

liz said...

Halla sweet heart! Godt aa lese litt, lese hvordan det er i vakre Norge. Godt aa lese hvordan det er med min gode venn! Takk for vennskapet! Tenker mye paa deg! snakker ofte om deg!

ane said...

Ane er stolt av deg altså.

Joffe said...

oj. grattis.