Saturday, September 23, 2006

Da er høsten begynt "for real"

DTSen er i gang!! Og vi dro de ut i villmarka som noe av det første vi gjorde, der hadde vi en hel haug med bli-kjent-leker, grilling, pinnebrød og pølser, fjelltur, utfordringer, kick-off med fokuset på Gud og på studentene. En utrolig herlig gjeng!

Og de er tøffe. De joinet opplegget vi hadde laget for de, de ble våte, de sov ute under åpen himmel, de var positive hele veien, de ble kjent, de var rett og slett en god gjeng å ha med på tur. Kullet er nå på trettito studenter, og vi starter fullt på mandag med undervisning, smågrupper, praktisk arbeid, en-til-en samtaler og bånn gass. Råkken roll.


leirplassen vår, ved Ulvsvann.

14 comments:

liz said...

Halla tøffen!
Tror kje det e særlig bra for meg å se dette Kristin! Dts, flott ting! Lykke til masse! Er så stolt av deg!

Annis og Benedicte said...

aa. crap! jeg vil vaere der! Det er flott aa vaere misjonaer alstaa, men du du og du, Kristin. Du har verdens beste jobb!

Janelle said...

It's cool to see the new students and to hear how excited they are for this year. And what's even cooler is that they get a great staff like you. You truely are kristin. I'm really excited for you :) Another amazing year in God's plan- dont forget it :) hug

ane said...

åå...så kult å se bilder! og der var Elise og jo! du må hilse så masse t ho!:) oj oj oj, tenk at dåkk e i gang! va så kult å hørra deg i går. wow. Gud.

hb du får ein god søndag då! og må Gud velsigna deg masse i ugå så komme! sgo gjerna vert flua på veggen ja...:)

Marianne said...

Du e jammen heldig

Botswana in our hearts said...

me e heldige!:D du e et stort forbilde for meg!

Botswana in our hearts said...

nå syns eg du må begynna å kommentera kommentarane snart:p

ane said...

godnattklem!

Thomas said...

hehe. Tonje, hun som får noen bøtter med vann over seg, er skikkelig kul. Ta vare på henne! :)

Jeg vet ikke hvem du er, men jeg håper at du koser deg på DTS, for det virker utrolig bra!

Thomas

ane said...

oj, kult at Thomas har skreve her! hehe, den blogverdenen...:) han vett ikkje ken eg e, men han e kjenne ein eg gjekk med på vgs...morsomt:) Kristin, kjære Kristin! take care. glad i deg vettu! imårå reise eg hjem! sga ver godt å ver hjemma någen dager.

Anonymous said...

Thomas! Hehe! Du gjorde Kristin sååå nysgjerring! Jeg klapper for deg ;)

Kristin; Du er coool :)

Kristin, said...

Ja for en gjeng! Jeg har en fantastisk jobb, Kommentarer er gøy, og jepp..jeg blir nysgjerrig da nye folk begynner å henge in på siden min!!
Kos deg hjemme Ane. Du er så god og takk for brev. Kommer snart opp til dere jeg!! det blir digg.

Thomas said...

Nå ble JEG nysgjerrig!
Hvem er du Ane, og hvem er vår felles bekjente? :)

ane said...

hehe, hei Thomas, gikk på vgs med Arild Vøldstad, også hadde han link til deg, så jeg var på bloggen din engang, og syns det stod så masse bra. også var du plutselig her da:)

ja, Kristin! kjære du. tenk at du kommer til Volda snart!! gleder meg til å være. med deg. klemmer!