Sunday, July 16, 2006

Det rusler og går..

Jeg er tilbake i Skien etter noen fantastiske dager på Klepp, med søstrene Haarr! Jeg kom dit i feriemodus, og den holdt seg hele uken..vi sov lenge, lange frokoster, snakket lenge og langt, ja, lengre enn langt. Det ble lange netter iallefall. Vi spiste is og jordbær, gikk tur langs stranden, rånte på Jæren, hadde oss en nattetur i en park, pratet i timesvis, og jeg liker jo det. Og de to jentene, de har mye å lære meg. Vi besøkte ei herlig jente på Randaberg, Janne(!) Fantastisk venninne, vi besøkte foreldrene til jentene på hytta deres, og jeg fikk møte både Jorun og Hans den dagen jeg kom. Jeg er så heldig jeg altså! Har fått truffet så utrolig mange herlige mennesker denne sommeren. Det er det jeg kaller venner. Er så takknemlig:)
Denne uken får jeg besøk av Irene fra Bømlo. Ho har jeg bodd med i lag i to år, men har ikke sett ho på to år, så det blir utrolig gøy! Skal vise ho rundt i Skien..hm. Vet liksom ikke hva, men blir vel litt sol, strand, grilling og nyte livet i lag! Er ikke det ferie? Slappe av liksom.
Gleder meg forresten veldig til å starte opp til høsten! Jeg hører rykter om flere studenter og flere stab. Så det høres veldig lovende ut.
Sol og sommer, jeg må ut og nyte kveldsolen. Jeg må bare si det, jeg digger sommeren!

6 comments:

Janelle said...

Yes, summer is great. Well it sounds like your trip to the west was quit eventful and wonderful! I look forward to being back and seeing you :) Im back soon. We should go for coffee when i get back. (my love langauge hehehe) I know there's a mintchoco waiting for us kristin. MISS YOU!!!!!!!!!! hug

Botswana in our hearts said...

digg å ha deg på besøk!! blei någen timer prat ja, og merr ska det bli! ha någen strålende dager med besøk! du e heldig så har truffe så mange av vennene dine, men det e fordi me alle har lyst å ver m deg! du sprer glede, liv, visdom, tanker, latter, i ditt nærvær kan en nye livet!me prates:)

Princess Of God said...

hei schnuppis!
tviler ikke et sekund på at du hadde noen konge dager på klepp hos søstrene haarr...de er helt enestående!!!
savner deg omkring...

Princess Of God said...

hei
tenker på deg
du er grei
liker deg

ane said...

Kristin, sender deg en klem her fra Klepp! var godt å snakke med deg i går. takk Gud for deg!

Inger said...

OPPDRAG UTFØRT! :D