Wednesday, July 26, 2006

Mer hårprat..


Dette er jo en flott klipp..har alltid lurt på kossen jeg kan få orden på panneluggen skal du vite..
Den beste frisørtimen jeg har hatt, var på badet vårt hjemme, med Hilde på besøk. Jeg skulle så absolutt ha klippet håret litt..så vi brukte det vi hadde der og da.. En neglklipper som saks og i tillegg stod jeg med hodet oppned, for å liksom få den beste posisjonen. Fint ble det vel ikke, men morro var det. Morro med hår.

Ellers da, så jobber jeg fullt denne uken. Til helgen får jeg ferie fram til den tiende, og skal nyte den hjemme med familien, hos Hilde og Ole i Oslo. Og håper å se flere folk..


Her har vi livsnyter Skaug i ung alder..på båttur!
Like blid;)


På shopping..


Og ja, hvis du ser godt etter på det neste bildet ser du at meg og
Ingrid Espelid har mer til felles bortsett fra å lage mat..

8 comments:

Janelle said...

oh kristin, you were such a cute kid. Mind you, you still are cute :) hope you're enjoying skien- I'llbe getting there soon... well, later than i was supposed to... but stupid sicknesses tend to stop me... ja ja... I'll be seeing u :)

Princess Of God said...

du er ei skjønn dame du kristin!!!

ane said...

å, så utrolig skjønn du er Kristin!! nydelig!:) ønsker deg noen herlig fridager! livsnyter Skaug;) god klem!!

Botswana in our hearts said...

hehe- sjefs hår!!:D du e kul

ane said...

nå har du ferie!! kos deg! her sitter jeg foran kjøleskapet vårt:) ser deg snart håper jeg!! klemmer!

ane said...

ps: d gikk bra å vaske kirka:)

ane said...

ønsker deg ei herlig uke Kristin!!

Paul Andreas said...

Håpe du ikkje he juksa litt på det litle bildet deR.
Ein liten maRgaRinklump i håRet, gjøR godt, veit du.

(R=skarr)