Monday, July 24, 2006

Sommer, sol og søndag!!


I Skien er det sommer! Det er varmt. Veldig varmt. Og jeg har oppdaget sommerbyen med nye bademuligheter, kafeer og turistattraksjoner. Telemarkskanalen og greier. Og shopping i Porsgrunn. Nye Converse sko;) Hvite denne gangen. På salg. Jeg nyter dagene, både med fri og på jobben. Det er så mange flotte folk å besøke i denne byen. Mange liv. Mye historie og mange som lurer på åssen ei ungjente som meg med hanekam vil bruke sommeren min på dette. Når de tipper på hvor gammel jeg er så er det ikke mer en sånn 18-20 kanskje..hm. Så ikke vet jeg. Kanskje jeg skal ta det som ett kompliment, eller kanskje jeg drastisk må skifte helt stil. Mange av de eldre husker meg igjen av alle "de nye" på grunn av håret mitt. Mange syntes jo det var litt morro i våres på avslutningen av skolen her, da stilte jeg opp i bunaden, med sveisen og med en bassgitaren.
Og søstern mente jeg likna på en av smågutta i den nyeste H&M katalogen(!), om ikke annet, på håret iallefall. Godt jeg lever i 2006. Og at jeg vokste opp på 80tallet, der stilen i klær, hår og musikk er noe alle snakker om.

6 comments:

Christine said...

Hei Hei honey!!!! ok listen, you better email me and give me a land number I can call so I can finally talk to you!!!!! I miss you so freaking much!!!! Man I can't believe I haven't talked to you in like forever. Love and miss you. STOR KLEM!!!!
-Christine

Marianne said...

Du e tøff Kristin!!
Savner deg!

Inger said...

najs sommer, nasj hår, og najs blog hæ? ;)
hehe, nyheter fra "hva i alle dager har jeg på leppa?" på bloggen min.. :)og nye fancy ting..
nok selvreklame for i dag.
snakkes plutselig!
klemmeklemme

ane said...

ey! gralla m nye sko!! jeg liker hanekammen din veldig godt jeg!:) god natt min skatt!

ane said...

ville bare ønske deg en god dag jeg! nå har jeg bare 4 jobbevakter igjen!! d skal bli herlig!:) og livet ser ut som det vil ordne seg etterhvert, og da blir jeg oppmuntra:) trenger bare tålmodighet, i litt mengder, men d lærer jeg jo mer av på jobben og;) jepp. her skinner sola. senvakt idag. imorgen er det Flo og Fjære, sånn øy utforbi Stavanger m blomster og mat, sammen med familie. et hei og noen ord fra meg. jeg liker deg!:)

ane said...

hei vakre du! NÅ HAR JEG FERIE!!!!!!!! hurra hurra hipp hipp hipp! :D håper du nyter din! ville bare stikke innom og si hei:)